lördag 29 maj 2010

Nytt vardagsrum

Ut med det gamla och in med det nya. Borden fick byta plats, ett till tippen och två hit. Det blev ett helt annat vardagsrum. Mycket mer min stil. Nu har jag bara en ful, vit garederob jag vill bli av med som tillfälligt står i vardagsrummet. Är du intresserad och bor i Sthlmstrakten kan du komma hit och hämta den, gratis. Den är ca 2.40 i höjd och vit.

I övrigt har vi jagat en schyst mopedhjälm men inte hittat den i svart. Hoppas den finns kvar i Botkyrka där den fanns idag i alla fall. Men vi hann inte dit.
Tränade med yngsta på Itrim idag, träningsvärken verkar gett med sig, även om det var svårt att komma upp i morse. Yngsta tonåringen var mycket glad och nöjd efter träningen men mindre glad över de fåniga regler som säger att åldersgränsen är 16 år. Vi får väl se om jag kan diskutera det med personalen.

Regnet har lämnat oss, kvar är en fin kväll med lite bris, och frisk, hög luft. Imorgon blir det nog sommarstugan, lite klippa gräset och mycket solstol.

2 kommentarer:

Maj Korner sa...

"I vuxens sällskap" borde väl funka?

Singelmamman sa...

Maj: Tyvärr inte, verkar vara ngt med "farligt för kroppen". Men det känns som skitsnack tycker jag.