söndag 2 maj 2010

Nu undrar jag bara varför?

Jag hade tänkt lägga mig i badet och ta en härlig ansiktsmask. Slösova nästan. Men nähä, det blev visst inte av. Massor av "jag-ska-bara-fixa-detta-först" och en rad andra saker som kom emellan mig och badet. Och som om jag inte hade nog, nu går en tvättmaskin som förmodligen inte är klar förrän närmare midnatt. Why oh why? Och så har vi två jättefina och bra garderober, vita, till salu. En står mellan tvn och bokhyllorna i vardagsrummet och en ligger framför tvn. Det sista innebär att vi inte kan använda fjärrkontrollen eftersom signalerna inte går igenom garderoben. Och jag är stel och stum i benen efter träningen och promenaden hem så jag orkar inte resa mig och byta kanal. Vilken tur att jag valde kanal 8. Här avlöser deckarna varandra. Ungefär allt jag orkar se just nu.

5 kommentarer:

Veronica sa...

Jag behöver två jättefina, vita garderober till mitt sovrum... *hint hint* Vill du byta dem mot papperslappar? *L*

Fru Venus sa...

Jag kan ta dom till stugan, ta med dom i sommar sen :-)

Ulrika Fabulousforty sa...

Å vad jag känner igen mig! Vissa dagar kommer man liksom inte fram till egentiden, det är för många måsten i vägen och så hipps vipps är dagen slut! Snopet...

Singelmamman sa...

Veronica: Du får dem! Gärna om du hämtar dem hos mig.

Fru Venus: Om inte Veronica vill ha dem så... Fast jag har ju förstås inte någon bil.

Ulrika: Eller hur. Tur att jag hade kul i alla fall.

Veronica sa...

Jag kan tvinga exet att låna ut skåpbilen! *yippeee*