Visar inlägg med etikett yoga. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett yoga. Visa alla inlägg

söndag 19 april 2009

Slut

Inte många timmar kvar på dagen. Helgen har varit mer än god men på tok för kort. Varför är det fler timmar på ett dygn på vardagar, borde det inte vara tvärtom? *förvånad*
Har yogat och är redan mör, det var uppehåll förra söndagen. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Skönt. Minns visserligen en gång när jag spelade Playstation med tonåringarna, boxades (eye toy) och kunde inte röra mig dagen efter. Bokstavligen, trillade ur sängen, blev inte bättre av det och fick böna om hjälp för att sätta på mig kläderna.
Så blir det inte nu, hoppas jag.
Sov gott.

onsdag 11 mars 2009

Krisen

Det sägs att man kan oroa sig så mycket att man förlorar vikt. I så fall skulle jag vara smalare än Victoria Beckham. Min ekonomi, som tyvärr inte beror på krisen utan på mitt eget sätt att leva, oroar mig konstant. Har dock gjort vettiga val sista tiden.
Och nej, jag körde inte av vägen igår. I dag blir det inget bilkörande, det snöar fortfarande och är minusgrader.

Ikväll blir det yoga, hade jag inte haft yogan hade jag varit tokig nu.