1 dag sedan
Visar inlägg med etikett tonåringarna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tonåringarna. Visa alla inlägg
tisdag 6 oktober 2009
Tonåringarna
Jag har världens bästa tonåringar! Det kan inte sägas för ofta och jag säger det till dem också. Tänkte bara säga det.
måndag 20 april 2009
Hela havet stormar
Hann hem och slängde in kassen med mat och frukt till tonåringarna. Tog och stod emot alla frågor, det är en störtflod av uppdämt prat. Sen iväg till en föreningsstämma, nybildad bostadsrättsförening som jag hjälpt. Idag kändes det mer som stjälpt. Jag nöjer mig med att säga att vi kantrade lite... hm, host men det berodde inte på mig.
En riktigt måndagsdag, stressig, urtråkig och helt utan konstruktiva händelser. Det berodde inte heller på mig. Gav tillbaka ett jobb jag fått från en arbetskamrat, det studsade mot hennes "fan jag kommer inte ihåg hur man gör...!" Så jag sa att låt det vara, vi hjälps åt imorgon. Alltså har jag ännu mer att göra imorgon, det beror tydligen på mig...
En riktigt måndagsdag, stressig, urtråkig och helt utan konstruktiva händelser. Det berodde inte heller på mig. Gav tillbaka ett jobb jag fått från en arbetskamrat, det studsade mot hennes "fan jag kommer inte ihåg hur man gör...!" Så jag sa att låt det vara, vi hjälps åt imorgon. Alltså har jag ännu mer att göra imorgon, det beror tydligen på mig...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
