torsdag 10 juni 2010

Så kan det inte vara

För första gången sedan Hedenhös känner jag av en förkylning. Tror jag att det är i alla fall. Är helt främmande för känslan, så jag tog ledigt på förmiddagen och var med mina tonåringar. Vi har haft det jättemysigt. Alla sovandes i varsin säng. Nu ska jag äta lunch med kära A och sedan turbojobba innan äldsta kommer in till stan för att kanske hitta ett par jeans.

Presenten igår mottogs väl. De fick pengar motsvarande tre tankningar till mopeden. Plus en tjuga för att runda av. = 200 kr.

11 kommentarer:

Agneta sa...

Vitlök och färsk ingefära säger jag bara! En masse!

Fru Venus sa...

Sommarförkylningar är värst, ta det lugnt nu! Har kommenterat lite längre bak, kolla upp det ;-) Kram

Gafflan sa...

Som ett brev på posten när man kanske har haft mycket runt sig. Ta det lugnt och vila dig!
Fem veckor utan barnen...tur det finns telefon och bor ni nära varandra så kan man ju alltid ses emellanåt i alla fall :DD

S sa...

Och drick massor av vatten säger jag!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Ingefära kommer inte över mina läppar. Då är jag nog hellre förkyld.

Fru Venus: Jag såg det och svarade. Jag mejlar dig bild innan vi kommer och hälsar på om du inte kan se den jag lagt ut.

Gafflan: Så är det, och vi bor så nära som fem minuters promenad. Det ska nog fixa sig.

Stina: Det ska jag, kanske jag kan byta ut det mot lite champagne också?

Fru Venus sa...

JAG SER! :-) Snygg donna!

Mollamaja sa...

Usch då. Då får man ju vila och blogga helt ursäktat. Krya på dig!

Suzan sa...

krya på dig! :*

Realisten sa...

Haaalllåååå! Hur mår du? Ingen uppdatering på länge kan tyda på att den där förkylningen blev värre. Krya, krya!

Singelmamman sa...

Fru Venus: *rodnar* Jag är glad att du ser. Tack så hemskt mycket!

Mollamaja: Ja, men jag undrar om det är falskt alarm?

Suzan: Jag tror att jag redan gjort det.

Realisten: Vet inte. Men förkylningen är inte värre, inbillningen däremot...

JCMAS sa...

Att ligga i varsin säng med sina tonåringar låter i mina öron helt gudomligt.

Bara måste göra det nån dag!