onsdag 30 juni 2010

Nu är jag inte svettig längre


Snart kommer min Cesarsallad.

10 kommentarer:

Mollamaja sa...

Nämen :-) Det var inte dåligt det. Guu va sugen jag blir.

Ting sa...

Ser supergott ut!

Maj Korner sa...

Men gud vad du håller på hela tiden! Har du aldrig tvättstugan va? :-p

Madlar sa...

Perfekt lunch en sån här het sommardag. Vem längtar efter rotmos o fläsk?

Gafflan sa...

Gött!

Fru Venus sa...

Gillar du Cono Sur!? Salladen är en av mina favoriter :-)

Cattas liv och tankar sa...

Härligt!!

Agneta sa...

Åh vad det där ser gott ut! Jag vill också....!

Anonym sa...

Rosé? Rött är nästan lika gott....

Singelmamman sa...

Mollamaja: Mmmm det var gott.

Ting: Inget mot vad det var!

Maj: Tvätt... va? Förstår inte frågan.

Madlar: Men åh! Jag som älskar rotmos och fläsk!

Gafflan: Men det dunstade av värmen tror jag. För våra glas var tomma hela tiden.

Fru Venus: Ja både rosén och det röda. Och Cesarsallad är toppen! Men det blir det inte när du kommer.

Catiiis: Ljuvligt också!

Stort o smått: Men skulle inte du dricka rött idag?

Anonym: Håller med, men i värmen är rosé oslagbart! Hoppas det finns ngt kvar i stugan.. :-)