onsdag 2 juni 2010

Att springa är underbart, ibland i alla fall

Vi sprang i ett mycket behagligt och ganska stillsamt tempo. Tyvärr så fick tonårsdottern problem med skorna som gjorde ont. De kanske helt enkelt var för små. Men trots detta sprang vi på 38 minuter. Klart godkänt med tanke på tempot. Efter loppet väntade kära vännen med mousserande, rött vin och en underbart god tomat/mozzarella/fetaost- med mera med mera sallad. Konstigt nog fick jag träningsvärk, en sträckning bakpå vänster lår. Men det försvann nästan helt nu på morgonen när jag tränade. Så nu är jag ok igen.

6 kommentarer:

Mitt i Fågelsången - byter snart namn sa...

Åh vilken lyx med sallad och vin! Själva fick vi nöja oss med den utdelade pick nick maten. Inget att hoppa högt över direkt. Får nog ta cykeln nästa år, och ha lite vänner som möte upp! Låter som en plan.

Singelmamman sa...

Mitt i: Nästa gång ska jag ropa efter dig!

S sa...

Heja heja, vad duktiga ni är!
Och vad lyxigt att bli bjuden på godsaker efteråt, det var du värd!

Singelmamman sa...

Stina: Tack! Det var snällt sagt.

Suzan sa...

heja!!!

Singelmamman sa...

Suzan: TACK!