onsdag 9 juni 2010

Exposed, naken och rädd

Nä jag har inte snöat in på läppglans som en viss Hollywoodfru. Jag är bara trött på anonymiteten, men kommer inte fläka ut mig mer än så här. Jag är ju fortfarande bara Singelmamman. Men så här ser jag ut, när jag minglar i tält och dricker vin. Kanske jag ser likadan ut ikväll när jag ska ut och äta med tonåringarna och fira att deras skolår är slut.



PS. Säg inget till dem, men jag tänker överraska dem med varsin liten present. Återkommer med vad det blev och hur de tog emot det.

25 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet ju hur du ser ut, men kul att se bild på dig ändå!
Funderar på att köpa något litet till mina skolbarn som slutar i morgon, de kommer bli väldigt överraskade och troligtvis väldigt glada!

Agneta som ej loggat in.
Stort o Smått

Singelmamman sa...

Stort o smått: Visst är det kul att överraska! Både stora och små. Och sig själv.. :-)

Singel i storstan sa...

Hej! :-) Nu vet jag vem jag ska hålla utkik efter på Daglivs. ;-)

Singelmamman sa...

Singel: Japp! Och vem som kommer vinna kundvagnsrallyt! :-D

Gafflan sa...

HEJ!
Du och jag har lika kort hår fast jag har chokladfärgat, svarta bågar har jag på mina glasögon oxå men du ser så himla rynfri och fin ut...det är inte jag :D

Mollamaja sa...

Kul att se dig :-)

Petra sa...

Du är dig lik! :)

Singelmamman sa...

Gafflan: Rynkfri och fin! jag suger åt mig komplimangen som en svamp! Kram

Mollamaja: Tack!

Petra: Eller hur! Fortfarande 20-någonting. ;-D

Maj Korner sa...

Va? Har du inte mörkt hår? :-) Vet inte varför jag hela tiden har föreställt mig det, och blev förvånad när jag såg din blonda kalufs utanför Berwaldhallen.

S sa...

Vad trevligt att få ett ansikte på dig. Du ser faktiskt ut ungefär som jag tänkt mig, fast du är ännu snyggare! :)

Anonym sa...

Du ser inte alls ut som jag tänkt mig. Du skulle inte ha ljust hår. Förresten ser du väldigt fräsch och ung ut!

Suzan sa...

WOW!!! Det trodde jag aldrig! *kram!!!*

Realisten sa...

Jag känner igen dig! :)
Roligt att några har tänkt sig att du har mörkt hår...hur har de lyckats missa alla "blonda" inlägg och kommentarer? :-)
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Madlar sa...

Hahaha, vad kul, du ser inte alls ut som jag tänkte mig! Du var ju mörk utan glasögon. Det var roligt att få ett ansikte till din blogg <3

nillas liv på pinnen sa...

Har inte vi setts förut? *blink blink*

Singelmamman sa...

Maj: Ja då blev du verkligen överraskad, på flera sätt. :-)

Stina: Men herregud så du smickrar. Men okej då, du får säga så.

Kaiza62: Mörk och ungdomlig. Jo det känns lite som jag, egentligen. Tack för dina snälla ord.

Suzan: Upphör aldrig att förvåna omgivningen. ;-D KRAM!

Realisten: Glad att du känner igen mig och erkänner att vi setts. Det finns de som träffat mig och som... kanske tar det en annan gång förresten. Hm. Kvällen var jättetrevlig!

Madlar: Det är så roligt att se vilken bild andra har.

Nilla: Jo jag tror bestämt det, men tyvärr är jag inte någon mystisk främling... snarare en vanlig blondis.

Anna sa...

Kul!! Jag har också undrat och även jag såg dig som mörkhårig. Fin är du i alla fall.

Singelmamman sa...

Anna: Mörk, intressant. Är det för att jag är så klok? Tack för din komplimang!

Ting sa...

Snygg!

Märta sa...

Vad kul att få ett ansikte till orden! Och ett snyggt sådant också! :)

Singelmamman sa...

Ting: Tusen tack!

Märta: Tackar så mycket, det är väldigt snällt sagt.

Fru Venus sa...

Alltså, är det jag som är korkad, eller ska rutan vara tom och alla andra är "roliga"??

Singelmamman sa...

Fru Venus: :-D hahaha, nä så kul är varken jag eller de andra. Du kanske har en bildcensur helt enkelt? Din dator kanske är klok... Du får väl avvakta, jag mejlar dig i alla fall innan vi kommer och hälsar på.

Veronica sa...

*vinkar* Så du ledsnade också och gav dig ut i rampljuset. *flin*

Trevligt, är alla dagarna ff aktuella i veckan eller är jag för sent ute? *muttrar*

Singelmamman sa...

Veronica: Ja rampljuset lockar väldigt! Och alla dagar är fortfarande aktuella! :-) Fast just fredagen har jag lite dålig koll på.