tisdag 29 juni 2010

Endast 2 minuter om dagen

För oss som inte är så förtjusta i att röra på oss. Nu har ännu ett mirakel kommit i vår väg. Ett sätt som tar endast några få minuter varje dag. Natural Trim Soap sägs sätta igång fettförbränningen, bekämpa apelsinhud och gör höft och lår slankare.

"Natural Trim Soap är en tvål som man använder varje dag. Det tar endast 2 minuter och resultaten visar sig snabbt. Redan efter första behandlingen känns hyn mjuk, slät och fri från orenheter. Efter ett par veckor kommer du att tydligt kunna se resultat i form av reducerad höft- och låromkrets samt en förbättring av apelsinhuden."

Jag undrar hur många duschar den här bruden har tagit...

(sicket larv, och bilden är naturligtvis lånad från det där bluffföretaget)

Uppdatering 22.20.
Jag vill också se ut så där, och springa lyckligt fånleende i vattnet till mina änglar till barn. Och mannen som lika leende tar emot mig och är lika smal och vacker han... Men jag har ju inte mörkt hår så det går ju inte. Dessutom sitter min navel inte så där heller. Den liksom hänger lite... märkligt.

7 kommentarer:

Agneta sa...

Hon kanske inte ens ser ut sådär i verkligheten! Tänk om alla visste hur enkelt man kan förändra och förbättra en kropp och ett ansikte med några enkla knep i en dator...
Men ändå, trots att man vet att det kan vara fejk rakt igenom så känner man att sådär vill jag också se ut...
Gaaah!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Ja, jag vill också se ut så där!

Fru Venus sa...

Det står ju inget om att magen blir mindre, så antagligen ser hon redan sina tår... Ful bikini förresten...

Singelmamman sa...

Fru Venus: Direkt när bilden är tagen snubblar hon och står på öronen... Hon fastnar med händerna i bikinisnörena och är nära att drunkna. Tror jag.

Gafflan sa...

Fan! Jag använder fel tvål det märket jag ;D

Singelmamman sa...

Gafflan: Jag med.

Anonym sa...

Man inbillar sig att om det verkligen fungerade skulle läkartidningen skrivit om det och citerats i DN...