lördag 19 juni 2010

Nä det gör jag då rakt inte!

Kollar inte ett dugg på tv, lyssnar inte på radion heller, sätter istället på Thåström. (in my dreams) Och städar mig lite. Borde ha gått till järnhandeln och köpt skruv, men jag och kära vännen gjorde annat efter träningen idag så jag glömde bort det. Får bli i veckan. Ikväll ska jag umgås med allra bästa A tillsammans med A-C. Tjejträff som är det bästa jag vet, och den här är allra, allra bäst! Vi börjar med en drink i Skrapan, sen fortsätter vi på Söder. Dit kommer inte de kungliga, även om min styvpappa envisas med att kalla Södermalm för "Kungliga Söder".

Jag ska städa på balkongen också. Nu! Och köra igång tvättmaskinen.

Finns det någon mer i det här landet som inte glor på tv just nu?

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Näpp!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Nä, och du bor ju inte här heller... Synd i och för sig.