måndag 21 juni 2010

Kanske det kan bli ngt av den här kvällen

Solen flödar över balkongen och in i vardagsrummet och min syren doftar så jag nästan blir yr. Har just varit och tränat och tagit en knäckemacka med philadelpiaost och tomat på. Det får bli en till, och en kopp te. Ska ringa mamma och styvfar och bjuda ut dem till vännens sommarstuga på lördag. Då fyller tonårsdottern år och båda mina tonåringar har valt mig som midsommarsällskap i år. Trots att de är hos sin pappa egentligen. Jag är mycket glad över det.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, och så blir det ett nytt träningspass tidigt i morgon bitti, och på onsdag morgon. Sen blir det eventuellt bara jogging resten av veckan. Men det är ok det med.

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Usch. Nu fick jag dåligt samvete.
Skulle ha tränat ikväll, men orkade inte...tur att veckan har 6 dagar till.;)

Singelmamman sa...

Chrissan: Äh dåligt samvete tycker jag inte du ska ha. Det drar bara ner humöret. Du har ju som du skriver, sex andra dagar på dig.
:-)

Realisten sa...

Jag har inte tränat sedan i onsdags. Gjorde mig illa under träningen. Nu har jag bokat ett pass efter jobbet i morgon och hoppas att det går vägen. Försöker långsamt att kravla mig upp till ytan igen, på alla plan.
Härligt att du får fira midsommar med tonåringarna!

Singelmamman sa...

Realisten: Ja hur den än är, det är lite roligare uppe vid ytan. Så kravla på! Jag kan möta dig där och ta emot, räcka fram en hand och dra upp dig den sista biten.

Realisten sa...

Tack fina du!

Singelmamman sa...

Realisten: Det är du värd!