söndag 26 juli 2009

Oj, så stressigt.

Hinner inte blogga nu. Ska till sommarstuga.

7 kommentarer:

trollpackan sa...

Okey!*vinkar*
Ha det så bra och åk försiktigt;)

nillas liv på pinnen sa...

Ska man tolka det som att du har semester igen?

Singelmamman sa...

Trollpacka: Tack och vinkar tillbaka. Jag körde inte alls, satt och slötittade ut genom fönstret.

Nilla: Ja, igen! Visst är det underbart.

Sus sa...

Mysigt ju =)
Säg inte att det ligger vid havet eller vis en sjö...
Jag blir så grön av avund då.

Agneta sa...

Skönt för dig! Jag hoppas att vi kommer ner en sväng till vårt lilla sommartorp igen, innan semestern är slut.
Ha det gott!

Mofsan sa...

Gaahhh för helvete kvinna du är inte sann! Semester igen. Nu får du skärpa dig. Min gröna avund klär mig inte ;)
Jag kommer igen v 33-34 ....nanananana

Singelmamman sa...

Sus: Inte sjötomt, men stor öppen tomt och tonåringar plus kusin har plockat sjukt mycket biggaråer.

Stort o Smått: lovar allra mest att ha jättehärligt och må gott. Du med hoppas jag!

Mofsan: Jag ska nog inte avslöja mina kommande semesterplaner för dig, du verkar lite obalanserad... :-)