onsdag 8 juli 2009

Innan dagens slut

Dags att vika ner sig i sängen. Senare än jag tänkt, men har yogat lite själv och legat på spikmatta, svurit långa haranger över blogg-teknik-strul. Vissa av era bloggar kan jag inte alls öppna. Det blir felmeddelande och så stängs sidan ner. Censur, och som jag undrar, vad skriver ni för spännande saker som jag förvägras läsa?

I morgon är det en ny, härlig jobbdag. Och träningsdag. Nu är det dags att göra Singelmamman till en Slimmad mamma. Fast först semester. Sen så. Wow vad jag är laddad.

Till sist kära vänner, jag har frossat i det första smultronet som kommit på balkongen. Och många, många till är på väg. Får väl låta bli dem till sonen kommer hem, det är trots allt han som odlat dem.

3 kommentarer:

Sus sa...

Du måste ladda ner firefox =)
Gratis och bättre än explorer, i alla fall i bloggvärlden.

Mofsan sa...

Jaaa stackars dig som missar alla våra inlägg om sex, drugs and rockń roll. Vi andra som kan läsa detta njuter i fulla drag.
Hej förresten...*vinkar*

Singelmamman sa...

Sus: Just din sida är mest fyllt av hemligt material. Dig kommer jag knappt in på. Ska läsa här på jobbet.

Mofsan: Så du lever!! Ja det är ju så att jag är så fruktansvärt nyfiken att jag vill läsa allt. Så det är tur att du har slutat upp och semestra och kommit tillbaka.
*vinkar tillbaka*