måndag 24 januari 2011

Var det vanligtvis sker!

Lite här och lite där i lägenheten faktiskt. Det är ju det som är hela grejen med en bärbar. Jag behöver inte vara på samma plats alltid. Tillexempel i köket, på köksbordet, eller i soffan, eller kanske inte så förvånande, i sängen. Och här är bilderna.




Att soffan ser lite, hm vad ska jag säga... lite stökig ut beror säkert på att jag just kreativt skrivit ett av mina väldigt inspirerande blogginlägg. Eller... att jag inte orkar städa. Kan vara det sistnämnda.
På sängen vakar den elaka katten över mig, fast den är inte så elak, den ser bara lite lömsk ut. Min mormor gjorde den åt mig av en gammal badrock, min. Min tvillingsyster fick en likadan, fast hennes badrock var rosa. Men jag tror inte hon har sin katt kvar.

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det ser ut som om det varit boink-boink både i soffan och sängen!? Morgonkram!

Gafflan sa...

Har man bärbar så kan man ju sitta lite vart man vill. För övrigt är jag väldigt nöjd med att det hos dig ser ut som hos mig...alltså att det bor människor där som rör till det.
Pöss.

Realisten sa...

Det heter inte bärbar, det heter bredbar. Fråga Sus!
Och så ler jag åt katten. MDKIBF.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Ack om så väl vore! Förmiddagskram tillbaka.

Gafflan: Visst sjutton syns det att jag bor! Väldigt mycket och det är (oftast) trivsamt. Pössen och kramen tillbaka.

Realisten: DBVIF! Och Sus... ja hon säger ibland väldigt intressanta saker. :-)

Lysande ögonblick! sa...

Det är ju så fint med bärbar dator. Att sitta var man vill, när man vill. :-)

Ha en fin vecka!

Singelmamman sa...

Alexandra: Hur, när och var! Perfekt. Hoppas din vecka också blir bra.

Ett stenkast från Fyndet sa...

Befriande att kunna sitta var som helst med den bärbara.

Här är den bärbara så in i norden het att den definitivt inte går att ha i knät (eller, det kanske kunde bränna lite överflödigt???), så köksbänk eller köksbord är det vanligaste.

Singelmamman sa...

Ett stenkast: Köp en datorkudde för en hundring på IKEA. Jag kan inte heller ha min dator i knät.