lördag 29 januari 2011

Kanske ska göra så här oftare

Jag är så trött av att inte göra någonting och badet tidigare ikväll har gjort mig så törstig. Misstänker starkt att det är jag som får skulden om vattenståndet i Mälaren sjunker till katastroflåg nivå. Nu rinner vattnet ur badkaret som det ska. Problemet verkade vara en del av röret som sluttade en aning åt fel håll. Hur det nu är möjligt, lär jag nog inte ta/få reda på. Så, en produktiv slappardag är absolut slut. Och jag med. Imorgon ska jag... hm nä, just DET berättar jag inte här. Men jag ska också fortsätta göra ingenting, se film och om det slutar blåsa ska jag ut och gå.

8 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Fick en briljant ideé när/om du hinner med en repris nästa gång jag är i storstan kan vi ju sitta i bubbelpoolen i källaren;)
Har nyss kommit upp ur bubblorna på detta stället. Är helt oki.

Singelmamman sa...

Livsnjutaren: Låter toppen! Klart vi ska göra.

Knasterfaster sa...

Bravo! Jag visste att du skulle fixa det där avloppet förr eller senare.
Låter som du för tillfället har en lagom blandning av slapp och slit. KRAM

Snokis sa...

jag vill verkligen veta vad du ska göra i morgon.

Realisten sa...

Jag tycker att du redan nu borde känna glädje över all tvätt du ska vika.

Suzan sa...

Jag har också bidraget till att mälarens vatten har sjunkit.. tog ett nice bad igår efter blasten! =)

Shamrock sa...

När du tömmer badkaret så fyller du ju på Mälaren igen....

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Ja, jag har varit fantastiskt duktig i helgen. KRAM!

Snokis: Vill du?

Realisten: Om, vilken glädje jag känner! Svämmar liksom över.

Suzan: :-) Det var du säkert värd!

Shamrock: Ja, lite, men allt vatten jag drack igår är borta.