Visar inlägg med etikett Tack fru venus för utmaningen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tack fru venus för utmaningen. Visa alla inlägg

måndag 24 januari 2011

Var det vanligtvis sker!

Lite här och lite där i lägenheten faktiskt. Det är ju det som är hela grejen med en bärbar. Jag behöver inte vara på samma plats alltid. Tillexempel i köket, på köksbordet, eller i soffan, eller kanske inte så förvånande, i sängen. Och här är bilderna.




Att soffan ser lite, hm vad ska jag säga... lite stökig ut beror säkert på att jag just kreativt skrivit ett av mina väldigt inspirerande blogginlägg. Eller... att jag inte orkar städa. Kan vara det sistnämnda.
På sängen vakar den elaka katten över mig, fast den är inte så elak, den ser bara lite lömsk ut. Min mormor gjorde den åt mig av en gammal badrock, min. Min tvillingsyster fick en likadan, fast hennes badrock var rosa. Men jag tror inte hon har sin katt kvar.