
Att soffan ser lite, hm vad ska jag säga... lite stökig ut beror säkert på att jag just kreativt skrivit ett av mina väldigt inspirerande blogginlägg. Eller... att jag inte orkar städa. Kan vara det sistnämnda.
På sängen vakar den elaka katten över mig, fast den är inte så elak, den ser bara lite lömsk ut. Min mormor gjorde den åt mig av en gammal badrock, min. Min tvillingsyster fick en likadan, fast hennes badrock var rosa. Men jag tror inte hon har sin katt kvar.


