lördag 22 januari 2011

Datorfri dag

Fram till nu har jag inte sett åt vare sig min dator eller min mobil. Inget skrivandes vare sig i blogg eller på fejan eller läsande av andras alster. Jag har istället tränat med bästa E. Som också gav mig tips till min middag, jag har läst två dagars DN, jag har läst i min bok, tvättat, varit i stan en sväng och drabbats av något som säkert klassas som bokstavskombinationsfel. Jag har nämligen köpt gardiner till köket! Gardiner som ska upp i vår. Så nu är det väl bara att sitta och vänta. För någon gång måste ju julgardinerna ner också.

5 kommentarer:

Knasterfaster sa...

När du har satt upp dina vårgardiner kommer jag förbi på en fika. JA/NEJ?

Agneta sa...

Jag har fått ner mina julgardiner - så himla skönt! Och så har jag äntligen slängt den gamla julblomman som var kvar från förra julen. Suck.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Funkar det för dig imorgon? Du är välkommen när som helst! Mejla, messa, ring eller skicka ett meddelande på vilket sätt som helst och kom!

Stort o smått: Heja! Jag har lagt alla julsaker i en hög på vardagsrumsgolvet och önskar dem nu ner i förrådet.

Realisten sa...

Nu blir jag allvarligt oroad för dig. Köpt vårgardiner? Är det så att du behöver skjuts?

Singelmamman sa...

Realisten: Ja, i allra högsta grad. Men jag tyckte det var väldigt hemskt i stan. Så lite hopp finns det.