torsdag 15 april 2010

Valmöjligheter



9 kommentarer:

Veronica sa...

MUAHAHAHAHAA!!! Den där var ju klockren! *flin*

Singelmamman sa...

Yasha: Visst, på så sätt blir åtminstone jag nöjd... :-)

Fru Venus sa...

He he, snyggt! :-) Idag får mina ungar inget alternativ. Jag är ju sjuk...

Mollamaja sa...

Bra alternativ. Och blir det det senare så är ju maten för dagen därpå redan fixad.

Singelmamman sa...

Fru Venus: De får göra´t själv. Det är nästan ännu bättre!

Mollamaja: Ja det tänkte jag inte på! Gud så smart.

Snäckan sa...

Me like a lot!! :-D

Singelmamman sa...

Snäckan: Hej! Ja det finns inte så mycket mer att tillägga :-)

nillas liv på pinnen sa...

Den texten skulle jag behöva ha på ett plakat. Eller på ett förkläde.
Frågan är om det skulle hjälpa? Jag är osäker.

Singelmamman sa...

Nilla: Den finns på ett förkläde! Och säg den familj som skulle mopsa mot det!