tisdag 13 april 2010

Getlag eller vad?

Är inte så trött, i alla fall inte så där så att huvudet faller ner på tangentbordet och jag tvärsover. Inte heller så där att jag tänker att en stund på soffan skulle vara skönt. Inte ens så att jag tänker att det ska bli skönt att få sätta sig vid matbordet och ha en lugn hemmakväll. Nä, men däremot är jag mentalt trött, det känns som om jag aldrig kommer att få ut bilderna från NY här på bloggen. Som om jag aldrig kommer att ha något att berätta om från NY, som om ingenting spelar någon roll. Ska det vara så?

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Du är ju mentalt fortfarande ute och reser. "Getlagen" får hålla på tills den går över sen så...då blir det bilder och berättelser från NY :)
Kram.

Maj Korner sa...

Jag vet egentligen inget om jetlag (eller jetleg som jag länge trodde det hette). Jag flög ju åt andra hållet och jag tyckte inte det var så svårt att komma tillbaks i normal rytm. Jag var lite morgonpigg i nån vecka bara. Och det, i sig, var ju en intressant erfarenhet.

Det ger sig.

Bilderna tar du när du känner för det. I sommar eller så. Eller nästa vinter. Eller inte...

Singelmamman sa...

Gafflan: Ja i alla fall ute och cyklar... Ska tjata till mig kamera och laddare från yngsta tonåringen vars kamera vi alla använde.

Maj: Det konstiga är ju att jag också är ganska pigg, och vill lägga ut, men känner mig håglös. Kanske bara latmasken?

Fru Venus sa...

Jag var till Florida 1986 och vet inte om jag kommit på rätt ännu...men du verkar ha livet mer på grej än vad jag har :-) Kram!

Singelmamman sa...

Fru Venus: HAhahahahA! Tusen, tusen tack! Nu är det mina bilringar som byter plats. Hahaha *skrattar högt ända ut i köket.*
KRAM