lördag 24 april 2010

Over and out

Nu är jag klar, golv torkat, och balkong rensad. Jag ska blaska lite vatten på väl valda ställen på kroppen och på hela knoppen. Sen iväg till kära vännen och förhoppningsvis lite bubbelbad och en skön stund i soffan med hockey. Saknar jag något? Nä inte idag. Just nu känns det lite som om jag har balans. Imorgon blir det träning, och eftermiddagen ska ägnas åt att laga middag för veckan som kommer. Tonåringarna kommer hem igen. Och tyvärr kommer jag vara på två kvällsmöten, så lite vill jag ha förberett när de kommer.

3 kommentarer:

Ting sa...

Var på Ikea på förmiddag.
Ligger däckad i soffan nu.

Fru Venus sa...

Här kan vi snacka om förbehåll, i like :-) ha en skön soff-eftermiddag!

Singelmamman sa...

Ting: Ja IKEA tar knäcken på den bästa... Krya på dig.

Fru Venus: Japp, det har jag verkligen haft. Och bubbelbad.