tisdag 27 april 2010

Och så gick det ner igen

Humöret alltså. Helt jobbrelaterat den här gången. Ska belöna mig med soppa och sen ta en promenad. Den dagen jag får ett jämnt humör ska jag ge mig en Pol Roger och den ska jag sen njuta helt själv på min soliga och blommiga balkong. En balkong som jag för övrigt ska plantera enligt Maj Korners tips till Aprillan. Ni får leta er fram. Jag sparade Majs tips på ett word dokument och med det i handen ska jag sticka iväg till Skarpnäcks handelsträdgård. Bäst och billigast (känns så i alla fall) i staden!

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Eeh...Pol Roger? *okunniga jag skäms igen*

Singelmamman sa...

Fru Venus: Fantastiskt god Champagne.

Veronica sa...

Alltså, tänk om och tänk rätt. Md mer frekvent och framför allt en jämn ström i tillförsel av Pol Roger (eller annan väl vald flaska med bubbel) så är jag helt säker på att också humöret blir jämnt. Jämt. Liksom. *s*

Malin sa...

Hej där singelmamman :) vad roligt att du hittade till min blogg. Tyvärr så är tävlingen redan slut. Igår meddelades vinnaren. Men var inte besviken, jag kommer ha många tävlingar framöver så du är varmt välkommen att gå med då :D

Kram Malin

www.joyforhome.blogg.se

Singelmamman sa...

Veronica: Klart att du har rätt!

Malin: Jag såg det så fort jag skickat min kommentar. :-)

Madlar sa...

Visst är det häftigt att man kan få hjälp, stöd o tips av sina bloggvänner? Det finns alltid någon därute som vet o har svar på ens frågor o funderingar. Lycka till med plantorna...för du har väl inga rådjur på balkongen iaf?

Singelmamman sa...

Madlar: Det är den del jag tycker bäst om med att blogga. Alla vänner jag får, kända och okända som delar med sig och hjälper med goda råd och uppmuntrande ord. Och nä, varken rådgjur, kaniner, eller ens fåglar letar sig in. Bara jag och ett glas vin :-)

Maj Korner sa...

Du kan få egna, specialdesignade tips om du vill! Ge mig en hint bara. :-)

Singelmamman sa...

Maj: Jag lovar att återkomma och ge dig ett foto och en beskrivning. Du är en pärla.