tisdag 13 april 2010

Jag är sallad!

Ska kanske vara: jag är kallad att göra sallad, men hur som helst, jag ska resa mig från soffan och göra middag, kycklingsallad. Äldsta tonåringen kommer snart hem från sitt politiska möte, ikväll ska de lära sig att förstå de svarta krafterna i SD och liknande otyg för att med argumentation förinta dem. Ser fram emot middagskonversationen. Sen hoppas jag att det är desperata fruar ikväll, behöver det, hoppas jag också orkar vara vaken till Christine. Hög igenkänningsfaktor där.

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Christine? Vad/vem är det? Håll dig vaken så du sover en hel natt inatt!

Agneta sa...

Jajustdet, Christine var det ju jag skulle se också, får bli på datorn någon dag. Ska lägga mig strax.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Åh, har du inte sett Christine. Det går på vår kanal5, men jag hittar inga klipp på nätet... klart jag ska hålla mig vaken, jag ser att det är slut innan 23.

Stort o smått: Hittar tyvärr inte det på nätet, så håll dig vaken du med.

Petra: Japp! Både gott och roligt. Kanske lunch en dag när du stannar längre? Såg på Fejan att du gör en blixtvisit här igen.

Madlar sa...

Ok, vem är du? Old eller new Christine? Vet inte vem som fungerar bäst men the old one verkar onekligen ha roligare :)

Mollamaja sa...

Hej. Trevlig blogg du har. Så roligt att hitta nya inspirerande bloggar bland alla inspirerande bloggar jag redan besöker från förut. Hoppas det ok att jag tittar in..

Singelmamman sa...

Madlar: :-) Mer old Christine, men troligtvis mest Barb.

Mollamaja: Hej! Välkommen hit och hoppas du trivs. Jag kikar över till dig med.

nillas liv på pinnen sa...

I love Christine! <3
Tänk om man kunde få henne engagerad i kampen mot SD. Då skulle de inte ha en chans.

Singelmamman sa...

Nilla: Haha! Du har rätt. Och med Barb som bisittare hade SD och liknande partier helt försvunnit!