fredag 11 september 2009

Mycket mystiskt

Du som tycker det är jobbigt med tjej/kvinnosaker kan sluta läsa ungefär när den här meningen är slut. Nu alltså.
Det är en fascinerande sak som jag upptäckt. Mitt högra bröst vägrar vara kvar i bh:n. Det vänstra ligger fint och stilla, men det högra, lever ett eget liv. Och nä, de är inte olika stora och det här är ett väldigt nytt fenomen. Märkligt.

Men, nog om det, faktiskt tänkte jag skriva om något helt annat. Nämligen receptet på vad som låter som en underbar äppelpaj. Och, som vanligt höll jag på att skriva, är det Garlica som levererar det. Passar mig perfekt, för nästa vecka ska jag baka till vår torsdagsfika på jobbet.

9 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Du kanske smörjer in det ena bröstet med någon slags halkolja? *spånar*

nillas liv på pinnen sa...

Halk-olja, alltså.
Inte hal-kolja. (Fast det kanske också skulle få den effekten...?)

Ting sa...

Eller så är du högerhänt, dvs använder din högra hand/arm mer än den vänstra vilket innebär fler lyft upp och ner för det högra bröstet än det vänstra.
:O)

Singelmamman sa...

Nilla: Den kända hal-koljan är alldeles för svår och dyr att få tag på så det är det inte.

Ting: Men jösses, här är vi något vetenskapligt på spåret. Jo visst är det så! *gapar*

Mofsan sa...

Äsch dom är olika pigga bara. (hur tänkte jag nu?)
Psst du kommer väl den 28e...? AIK-DIF
;)

Singel i storstan sa...

Jag tror på Tings teori! Värsta smartingen!

Och vad ska du göra den 28:e? Det datumet har blivit ett ångestdatum för mig. Jävla fotboll...

Singelmamman sa...

Mofsan: Ja jag undrar om inte hela min högra sida är lite piggare. Njäe, den 28:e kommer jag inte men däremot den 25 oktober.

Singel: Uj, uj, ja det är ett ödesdatum för er då. Det vore trist om DIF åker ut, Stockholm beöver alla sina lag. Bara Bajen kommer högre upp i tabellen. Och så pratar vi inte om de där svart-gula tycker jag.

Ann-Louise sa...

Spännande det där med BH:n, den kanske är felsydd? *Tipsar*

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Hm, kan det vara så?