tisdag 8 september 2009

Hemma!

Som det har kliat i mina bloggfingrar! Men jag har stålsatt mig och gått till stranden när bloggabstinensen blvit för stor. Värme, sol och bad är bra mot abstinens.

Fantastiska tio dagar har försvunnit i en värmedimma. +32 grader alla dagar utom lördag och söndag, då kom vi nog bara upp i +28, det var lite kallt då. Havet var varmt det med, maten god, vinet flödade och ja jag ska berätta mer, men inte nu. Ska iväg och prata med chefen, jag tänkte att han skulle ha fått ökad förståelse för min jobbdevis; jag är här och det räcker så.

Misstänker att hans mer luddiga devis om att även göra ngt på jobbet ska tjatas om.
Men, bilder kommer, och lite om hur skönt det varit, men nu ut i kylan.

8 kommentarer:

Anna sa...

Välkommen hem!
Såg du "röda mattan" som vi lagt ut... ;)

Mofsan sa...

Så himla jävla välkommen hem!!
ÄNTLIGEN!

Agneta sa...

Välkommen hem!
Skönt att du är tillbaka och du verkar ha haft det underbart... *vill också*!

nillas liv på pinnen sa...

Åh, jätteroligt att du är hemma igen!
Ser fram emot att läsa om Italien.

Singelmamman sa...

Anna; niger och bugar och snubblade lite lätt på mattan.

Mofsan: Och du har minsann snoffsat upp dig till oigenkännlig. Herregud vad saker händer bara jag vänder ryggen till.

Stort o smått: Ja härligt är ordet, men skulle behöva lite semester efter den här dagen.

Nilla: Tusen tack! Det kommer jag lovar.

Maj Korner sa...

Sällar mig till välkomstkören!

Du verkar börja med en rivstart, märker jag!

Singel i storstan sa...

Jag önskar också dig Välkommen hem! Det har varit lite tomt här... :-)

Singelmamman sa...

Maj och Singel: Ni är för gulliga!