fredag 27 december 2013

Soffhänget som delvis kom av sig

Lyckades självsnooza mig till en ohemult lång sovmorgon. Vid halv elva reste jag mig sakta ur sänghalmen och hasade mig in i badrummet. Kuddmönstret satt som gjutet i kinden. Bevis på en natt av intensiv och djup sömn. Snyggt. Inte. Lyckades undvika en minikatastrof genom att rädda en ölburk som irrat sig in i frysen och låg där och frös. Burken bågnade bara lite. 
Klämde, eftersom det är en sån dag, in ett snabbt besök i stan och handlade diverse inför kommande fest. Det börjar bli struktur på kalaset. Åtminstone på det här planeringsstadiet. Nu tror jag att jag ska ha en dejt med soffan. 

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra att du sover, trots kuddavtryck. Hoppas planering och party synkar sen :-)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Skönt att soffhänget kom där till sist iaf. Soffhäng är viktigt.

Snäckskalsdalen. sa...

Sova, ja, det har jag också gjort. Men i morgon drar det igång igen.....God fortsättning och kramar

Singelmamman sa...

Fru Venus: Det hoppas jag med.

I will not keep calm: Superviktigt!

Snäckan: På det igen! Kram