onsdag 4 december 2013

Dags igen

13 kommentarer:

Frun sa...

good luck!

Anna sa...

Inte så kul, men bra ändå att det finns. Lycka till!

Spader Madame sa...

De vill tydligen ta bilder på dig mest hela tiden. Fotogenisk?

Gafflan sa...

Lycka till!
Kram

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Är det bra eller dåligt?

The Queen of fucking Everything sa...

Jag gillar det faktum att det hålls koll på dig så inget händer. Jag hatar det faktum att det behövs. Jag innerligt avskyr från djupet av mitt hjärta att du behöver utsättas för det.

Unknown sa...

Hoppas allt gått bra.

Singelmamman sa...

Anne med e: Tack!

Anna: Verkligen tur att det finns. Tack.

Spader Madame: Oh ja! :-)

Gafflan: Tack så mycket. Kram tillbaka.

I will not keep calm: Det får jag veta den 16 december.

The Queen: Kära Drottning! Puss och kram!

Kristina Funck: Tack, det hoppas jag med.

Monica sa...

Hoppas allt gått bra!
Kram

Åsa Hellberg sa...

Såklart det är bra den 16:e!

maria sa...

Håller alla tummar och tänker på dig!

Singelmamman sa...

Monica: Tack! Kram

Åsa Hellberg: Såklart!

Maria: Tack!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

16 december. Då tänker jag på dig. Kram.