måndag 16 december 2013

Kan jag hoppas att det är sista gången idag?


11 kommentarer:

Agneta sa...

Hoppas hoppas hoppas det!!

Gafflan sa...

Hoppas massor på det.

Spader Madame sa...

Håller tummarna för det!

Katarina sa...

Det håller jag också tummarna för!

Åsa Hellberg sa...

JA!!

The Queen of fucking Everything sa...

Det hoppas vi verkligen verkligen VERKLIGEN!

Småländskan sa...

Ja det kan du! JAAAA det kan du!!!

per sa...

Ja

Knasterfaster sa...

Vad sa de? Jag hoppas att du sitter i din soffa och mår bra nu.

Malde sa...

Håller alla tummar och tår för det!

<3

Singelmamman sa...

Agneta: Tack! Det hjälpte verkar det som. :-)

Gafflan: Tack, det hjälpte mig mycket!

Spader Madame: Tack för dina hållna tummar.

Katarina: Tack. Kändes hela tiden.

Åsa Hellberg: Jag säger samma sak.

The Queen: Tack för omtanken.

Småländskan: Ja det kunde jag. :-)

per: Säger samma sak. Ja.

Knasterfaster: De sa att jag ganska säkert inte har cancer. Det räcker långt för mig. Jag mår bra.

Malde: Tack så hemskt mycket!