måndag 29 oktober 2012

Välkommen!

Tonåringarna och matkassen anlände idag. Det gör den här måndagen till en topp tia på måndagstoppen. En av tonåringarna, den yngre, har med sig förkylning med hosta. Så välkommen även den. Själv har jag träffat en läkare som informerade mig lite om praktiska saker inför kommande behandling. Drygt fyra veckors behandling som påbörjas i slutet av november. Känner mig väldigt glad över hur lätt jag kommit ur den här lilla historian. Så välkommen även det beskedet. Nu ska jag räkna ner till det är dags att få krypa ner under täcket igen. Välkomnar särskilt den stunden.

7 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Nu har jag inte haft samma "lilla historia", men vi har den där längtan till under täcket gemensamt., Sweet Lord vad trött jag är.

Realisten sa...

Tack. Eller nä, du kanske inte sa välkommen till mig.

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Visst är det underligt hur trött man kan vara.

Realisten: Jo men det är självklart att jag sa välkommen till just dig!

Tjillevipp morsan sa...

En stor kram. Japp. En stor kram för att du är du. Det var det jag hade att erbjuda idag.

Nica sa...

Matkasse här också. Och en liten (stor) tonåring som uppskattade mat.
Och täcket är det bästa ting. Finns det nåt skönare. MEN - samtidigt - finns det nåt mer icke-samarbetsvilligt när man INTE kan sova? :)Då man önskar täcket åt alla möjliga håll - eller nåt annat täcke - eller åtminstone ett svalare/tunnare/tjockare/gosigare/bredare(smalare täcke :)
Fyra veckor. Yes. Det går.
Kram

Singelmamman sa...

Tjillevipp morsan: Tack. Du är en solstråle i tillvaron!

Nina: Du har så rätt! Och fyra veckor är ingenting i det långa loppet.

Agneta sa...

Hoppas du sov gott!