söndag 28 oktober 2012

Så hamnade jag här!

Hos Snörvel-Lisa och Hjärtat.

8 kommentarer:

Susjos sa...

Aha, hos Sus! Är hon inte bättre ännu? :)

Fru Venus sa...

Klappa om Snörveltjejen och påminn henne om att suga på en tsk honung i timmen.

Knasterfaster sa...

Jag firar champangedagen med en kanelbulle.

Chrissan sa...

Hoppas du inte blir smittad.;)

Osloskånskan sa...

Ser mysigt ut!

Shamrock sa...

vad är det på understa bilden?

Sus sa...

Jag är skitfrisk nu! Du är värsta bästa medusinen.

Singelmamman sa...

Susjos: Jo jag tycker hon var jättebra!

Fru Venus: Hm, nu tänkte jag på något helt annat hon skulle suga på en gång i timmen. Men det sa jag inte till henne.

Knasterfaster: Det låter som en god ersättning till champagne.

Chrissan: I så fall av deras vänlighet!

Osloskånskan: Det var det!

Shamrock: Hjärtats gudomligt goda surdegsbröd!

Sus: Här kan jag skriva massor om vem som gör vad för vem. Men jag nöjer mig med att säga att jag hade en underbart trevlig kväll. Som vanligt.