söndag 28 oktober 2012

Mäh alltså hallå! Jag fick paket! Kolla!

Och så fick jag en trerätters middag, med Hjärtats hembakta bröd, Sus goda risotto, lax och vin. Och paketet. Men kolla alltså! Helt sjukt stort. 

Nä det är inte så att Hjärtat döljer något för mig. 
Jag tänkte att jag måste ha glömt berätta att jag inte fyller år ännu, eller att jag redan fått paket för årets födelsedag. Men nä då, de hävdade bestämt att jag skulle ha tavlan, för det förstod jag ju att det var.
En tavla.


Åh om jag blev glad eller om jag blev glad?! Gissa. Nu har jag äntligen den tavlan jag väntat på till mitt sovrum.

9 kommentarer:

Realisten sa...

Vill du inte hellre ha en tavla med hamsterägaren?

Realisten sa...

Eller marsvin eller kaniner eller vad det nu var.

Realisten sa...

Det var ingen tax i alla fall.

Mammy sa...

Men ÅÅÅÅHHH!!!
Den var fin hörrudu!! :)

Singelmamman sa...

Realisten: NÄ, men tack för frågan.

Realisten: Hamster-/marsvinsmataren verkar sväva på målet om vilket djur det var.

Realisten: Nä, det var absolut ingen tax.

Mammy: Eller hur!

Sus sa...

Det var nog den enda gången jag haft Lundell här hemma.
Han har det nog bättre hos dig.

Agneta sa...

Härligt med goa vänner!!

Anonym sa...

Alla pruttar., Till och med drottningen.
Grattis till tavlan!

Ozzys mor sa...

Vilken fin present! :-)