onsdag 3 oktober 2012

Min typ av promenad

Egenvård.

9 kommentarer:

tigerlilja sa...

Kanelbullens vecka? Bra.

Chrissan sa...

Gott!
Åt också kanelbulle idag, fast det inte är dags förrän i morgon.;)

Monica sa...

Du vet att ta vara på dig du!
Kram

nillas liv på pinnen sa...

Heja!

Heléne - mitt så kallade liv sa...

I morgon får du äta två!

Malla sa...

helt rätt!

Sus sa...

Jag längtar efter dig.

Märkligt.

Eller inte.

I morgon slipper du mig inte, vare sig du vill eller inte.

(Eller jo, hör av dig om du inte orkar med mig)

Singelmamman sa...

Tigerlilja: Jag tog ut bulldagen en dag i förskott.

Chrissan: Vi får fira lite i förväg tycker jag.

Monica: Om, det vet du!

Nilla: Tack!

Heléne - mitt så kallade liv: Hahaha! Det får jag.

Malla: Eller hur!

Sus: Det är inte märkligt! Det tror jag alltid alla gör! Typ. Våga inte gå utan mig imorgon...

Blåklinten sa...

Härligt och se dig njuta av Gott Gotti Gott Gott!!