söndag 21 oktober 2012

Hänger lite

Att göra ingenting är inte min melodi. Det kan jag helt klart konstatera. Fixade en gudomlig brunch, jag är en mästerlig omelettgörare.
Somnade en nanosekund på soffan och tajmade regnet med min joggingpromenad. Sen fortsatte jag i ett rasande tempo till affären och lyckades direkt efter handlingen få tid i tvättstugan. Svettig och glad rusade jag hem och slet åt mig duntäcket ur sängen och lite lakan och ner igen.
Nu har jag precis lyckats, inte utan problem, öppna en 35g påse cheez balls. Nu soffan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som den ultimata kvällen!
Eller, dvs om man bortser från ostbollarna då, de gillar jag inte.

Tjillevipp morsan sa...

åh...ostbollar..
Jag önskar att jag hade en likadan påse. Men det har jag inte så jag nöjer mig med vitt vin :)

Knasterfaster sa...

Det är ingen enkel sak att öppna påsar. Grattis till att du lyckades komma in till ballarna till slut! Tvärt emot Livet innan Liten så tycker jag att det är mycket gott med med ostballar.

Singelmamman sa...

Livet innan liten: Den perfekta dagen helt enkelt.

Tjillevipp morsan: Vitt vin är också väldigt gott.

Knasterfaster: Det är verkligen ingen enkel sak. Påsöppnandet.

Shamrock sa...

cheez balls är det som ostbågar fast bollar?

Singelmamman sa...

Shamrock: Japp, precis samma sak.