söndag 18 september 2011

Nicht für alles!

Jag har uppenbarligen slagit i taket för företagets utlandsinternetsuppkopplingspott sa* jag kan inte mobilblogga. Sa jag kan inte visa Berlin i bilder idag. Men vi har idag sett allt, och da menar jag allt. En bussrundtur pa ca tre timmar med Berlins krigshistoria och öst-väst problematiken. Sehr intressant. (Bilder kommer senare) Jag konstaterar att Berlinare inte har samma stressniva och servicestandard som pa manga andra platser i Tüskland*. Här är det mer avspänt. Lite manjana faktiskt. Nu ska G ha hjälp av mig i sina studier. Min hjälp bestar i att jag ska fa helkroppsmassage. Ja, herrejösses vad jag är snäll som ställer upp.

*Det tüska tangentbordet saknar svenskt ü och a med ring över.

8 kommentarer:

Anki sa...

:-D Njyyyyyt!!

Kram

Malla sa...

oh, massage - inte illa!

Lysande ögonblick! sa...

Vill se bilder, hoppas få snart.

Den där massagen, blev väldigt avis just nu. Men såklart inte missunnsam, den är du väl värd!

Fru Gårman sa...

det är bra avvänjning! Wordfeud, menar jag.

Ellen sa...

Glamourigt känns ditt jobb

The Queen of fucking Everything sa...

Du måste lära dig att tänka lite på dig själv också ibland och inte bara lägga dig ner snällt så fort nån vill massageöva? Det är ok att vara självisk ibland!:-P

Osloskånskan sa...

Überdeiligt med massage! And I just LÖÖÖW Berlin!

Singelmamman sa...

Anki: Jag njöt.

Malla: Inte illa alls, hon är nästan klar med sin utbildning.

Lysande: Bilder kommer. Och jag kände mig så värd det!

Fru Gårman: Men nu är jag tillbaka i det igen. :-)

Ellen: Ibland glimrar det till och blir glamourigt som sjutton.

The Queen: hahaha! Jag har tänkt så mycket på mig själv de här dagarna!

Osloskånskan: Lovely var det och Berlin är fantastiskt på många sätt.