måndag 31 januari 2011

Några visdomsord - det är ju trots allt måndag

Även om:
- vinet är ekologiskt så kan du absolut få huvudvärk dagen efter du druckit det.
- morotstvålen är ekologisk betyder det inte att det är skönt att få in den i ögonen.
- du får sovmorgon varje dag i veckan så är du trött på måndag morgon.
- böckerna är bra måste inte alla göras till film.
- jag uppskattar att känna mig ung så vill jag gärna slippa mina ungdomsfinnar, någon gång.
- det räknas som svenska så borde de som pratar skånska på film och på tv textas.

Ja det var väl morgonens skörd. Eventuellt kan det bli fler visdomsord på eftermiddagen. Jag ska bara vakna först.

11 kommentarer:

caja sa...

Lite..men bara lite sviken....känner jag mig....

säger denna S.K.Å.N.S.K.A så här en urusel måndagmorgon.

;-D/caja

Agneta sa...

Äntligen fick jag dra på munnen, denna usla måndag.
Måste. Hitta. Nytt. Jobb.

Anonym sa...

Måndagar är helt ok, Då startar veckans träning :)

Realisten sa...

Även om tvätten är tvättad så måste den också vikas.

Anonym sa...

Caja: Men var glad att jag inte tycker du behöver skyltar för att jag ska förstå.

Stort o smått: Glad att jag kan glädja någon.

Anonym: Yes! Återigen måndagsträning.

Realisten: Jösses ja! Tar det aldrig slut? Jag ska nog skriva ngt om detta fenomen. (du är rolig, även utan clownnäsa! :-)

//Singelmamman

Fru Gårman sa...

Nickar instämmande.
Lägger till
-solen skiner kan man må som en kasse bajs.

Suzan sa...

haha,,,,

Anonym sa...

Fru Gårman: Exakt.

Suzan: Det är inte alla som har din måndagsentusiasm! :-) Kram
//Singelmamman

Maj Korner sa...

Om morotsvålen är morotsformad så förstår jag att det gör ont att få den i ögat.

Anna sa...

Du är nog den allra klokaste, må jag säga!

Singelmamman sa...

Maj: Nä, det var mer löddret.

Anna: Oj, wow och tack!