måndag 3 januari 2011

Jag anar att ni undrar

Jo tack som frågar, men av gårdagens slappdag blev intet, inget, nada, nicht ja du fattar. Så nu står mitt hopp till den 7 januari. En dag då jag visserligen kommer att städa lite, men, och det är med betoning på men, absolut inte mer än att se till att plocka i och ur diskmaskinen. ABSOLUT inget annat. Suck, jag blev nästan matt av att bara tänka att jag ska tvinga mig till slöande. Realisten, är det tiominuters promenad varannan dag sa du? Jag undrar om jag är som riktigt små barn, som inte kan ha tråkigt utan måste roas hela tiden. När blev det så? Kommer jag dessutom att tvångsmässigt se väderleksrapporten, tycka om allt som innehåller orden "det svenskaste vi har"?

5 kommentarer:

Anonym sa...

För min del är jag glad över att det är måndag. Det betyder att jag "får" träna igen ( jag har haft jul uppehåll...)

Knasterfaster sa...

Måndagar är bradagar så det så!

S sa...

Är det måndag idag? ;)

Realisten sa...

Ja, fast om du tror att det handlar om slöande så är du fel ute. Men å andra sidan tror jag inte att vi lider av exakt samma sak så det kanske inte är den åtgärden som är bäst för dig.
/Den nya läkaren

Singelmamman sa...

Anonym: Ja alltid något positivt.

Knasterfaster: Säger du det?

Stina: Japp

Den nya Realisten läkaren: Nä jag tror inte det handlar om slöandet. Bara en allmän stresskänsla här. Och nä inte samma åkomma heller.