måndag 3 januari 2011

Nä jag struntar i det

Hockeyminikronorna får klara sig själva. Nu tar Singelmamman natt. Måste sova mycket om jag ska se lika snygg ut som den mamma jag träffade i affären idag. Mamma till en av äldsta tonåringens kompisar. En mamma som sa sin ålder och jag höll på att få slag. Jag har alltid tänkt mig henne cirkus tre år yngre än jag. Cirka så där. Och så är hon lite drygt tre år äldre än jag. En 50 plussare. Dessutom visade hon sina fantastiskt snygga och praktiska nyinköpta broddar. Härliga medelålder jag kommer!

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jag är säkert inte lika snygg, men jag har också sånna där skitsnygga borddar, TVÄRSTOPP heter dom. Räknas det? :D
Nattinatti!

Knasterfaster sa...

Det kan ha varit en cykelslang som smällde. Slangen på min cykel smällde utanför vårt hus en gång och det lät jättehögt. De som ser ut som 17 när de är femtio kanske såg ut som femtio då de var 17.

Anonym sa...

För Gårman: Vad jag förstår så räknas såna broddar.

Knasterfaster: Sonen var tvärsäker på att det var smällare. Din ålderstankegång lät klok.
//singelmamman