fredag 1 oktober 2010

Vad är det som händer på natten egentligen?

I går morse när jag vaknade hade jag ett skavsår på hälen som inte funnits där när jag gick och la mig. Och mig veterligen går jag inte i sömnen och absolut inte på hälen. I morse när jag vaknade hade jag ett rött märke misstänkt likt ett myggbett. Ovanför två ganska pyttesmå märken som efter ormbett eller av... vampyrer? Måste jag nu börja titta på filmer om vampyrer, av vampyrer och för vampyrer? Jobbigt, jag känner mig inte så biten.

I övrigt kan jag meddela att min skrubbkräm som doftar förföriskt likt lyxig apelsinchoklad inte smakar lika gott och lyxigt. Inte alls faktiskt. Det är synd.

18 kommentarer:

S sa...

Men en invändig skrubb kan säkert vara bra? eller?

Vampyrer? huvvaligen, sånt känns läskigt! ;)

Knasterfaster sa...

Håll koll på dina hörntänder nu för jag tror de blir spetsiga om man blivit biten av vampyrer. Lycka till -eller kanske inte?!

The Queen of fucking Everything sa...

Jag tror också på vampyrteorin. Läskiga små rackare!

Singelmamman sa...

Stina: En invändig skrubb skulle vara jättebra tycker jag.

Knasterfaster: Än så länge inte spetsiga. Kan ju vara bra för dig att veta när du ska sova över här.

The Queen: Nu har ju jag inte sett några vampyrfilmer, men är inte vampyrmännen ganska sexiga ändå? Tycker mig hört ngt om det.

Anonym sa...

Små,ja nästan osynliga spindlar?
:-)

Maria sa...

... kanske ett litet nyp....????

Gafflan sa...

Nej, oj så jobbigt det verkar att vara vampyr.

Singelmamman sa...

Anonym: NÄÄÄÄE, fy så otäckt! *ryser* Nä det kan det inte vara. Hellre vampyrer i så fall!

Maria: Djävligt litet i så fall.

Gafflan: Eller hur! Jag orkar verkligen inte vara uppe så sent på natten. *suckar*

Elin Damberg sa...

Vänta nu. Det hittar små bett som... såklart inte är från vampyrer... och tänker då börja kolla på vampyrfilmer och... bli ÖVERTYGAD om att det ÄR från vampyrer. Snygg plan, flicka.

:-)

Mina dagar sa...

Men jag har också fått små sår? Men för mig handlar det nog om en viss spindel.
Psst.
Vampyrer finns inte på riktigt!
Kram

Singelmamman sa...

Elin: Hm, menar du att mitt resonemang haltar?

Mina dagar: säg att du skojar?! Säg att du skojar om spindlar!? Du anar inte vad jag hatar spindlar.

Va, finns inte vampyrer på riktigt? Men jag tycker varenda tidning skriver om dem... fattar nada som vanligt.

Anonym sa...

Vad romantiskt det låter med att ha blivit biten av en vampyr =)

Singelmamman sa...

Bella: :-) Så kan jag ju också se det. Ja, jo kanske det.

Märta sa...

Mysigt att ha små minivampyrer som nafsar på en! Förklarar förvisso inte skavsåren på hälen men vem vet vem du ovetandes går runt och nafsar på om nätterna? Sån där vampyrism smittar väl skitmycket?

Fru Venus sa...

Okey...om det krisar här nästa helg så kanske du kan sova på vinden med alla fladdermöss ock skor ;-) var är du?? Nattikram

Agneta sa...

Du smakade på scrubkrämen alltså? Hahaha!

Tant Grön sa...

Är överygad om att det är vampyrbett. Spindlar däremot, tror jag inte ens finns..

Singelmamman sa...

Märta: Smittar nog superjättemycket tror jag.

Fru Venus: Nu är jag här. Lite mycket idag. Fladdermös gillar jag, tror jag. Men inte riktigt nattkram ännu. Mellankram kan du få!

Stort o smått: Smakade och smakade... :-(

Tant Grön: Äntligen någon med en vettig kommentar! Visste jag väl att det är så!