lördag 16 oktober 2010

Helvete

Jag borde verkligen sova och inte ligga och läsa bloggar. Kom hem tidigt, nåja, och nykter, ehum nåja, från bloggträffen som var speciell. Träffade någon jag trodde jag kände och ja jo vi både kände nog att vi kände varandra, trots alla olikheter. Heja Brynäs, eller... hur var det nu igen Singel... :-) Men vi ska gå på hockey tillsammans och ha vårt kundvagnsrejs på Klippet. Ting som jag nästan träffat tidigare var precis som jag trodde. Alltså trevlig. Men, och förlåt alla andra bloggisar, men middagen med mina tonåringar, Suzan och Elina, den var snäppet bättre. Men så är jag ju oerhört partisk där i tonårsbedömningen också.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fattar jag ingenting? Tyckte du inte om mig? /Singlan

Suzan sa...

TAAAAAAACK för middagen och blodpudding! :*

Singelmamman sa...

Anonyma Singlan::-) Det var ju det jag menade, att jag gillar dig! trots att vi är så olika!

Suzan: Tack själv, för skjuts och kul kväll!

Elin Damberg sa...

Härligt, härligt.

Och det här för mig OSÖKT in på mitt ärende:

Har vi haft en dejt på gång som blivit inställd? Var jag full när vi bokade in den? En viss liten stengudinnebloggerska kommer med upplysningar som gör att jag känner mig mig schizofren.

Vi BORDE i all fall dejta. Men snacka inte om Brynäs eller nåt annat sportlag med mig bara. Då kommer jag att falla i koma ner över groggen.

Well???

:-D

Singelmamman sa...

Elin: :-D Ha ha! Ja i min värld har jag för mig att du ville hänga på när jag, Shamrock och Fru Venus med man träffades på Sahara söder. Men, det kan lika väl varit jag som var full... Klart vi måste ses, vore jättekul. Lovar att inte nämna sport över huvudtaget.

MonasUniversum sa...

Va, var det inte lika trevligt?! Skojar bara. Nästa gång måste du som sagt vara med från början. Big difference. Det tråkiga var bara att man inte hann prata med alla.

Och du, TACK för marmeladen. Jag älskar människor som gör roliga, oväntade saker!

Singelmamman sa...

Mona: Klart det är skillnad att komma sent och att komma i tid... :-D Nästa gång kör vi med roterande sittplatser.

Elin Damberg sa...

Mysteriet är löst. :-)