måndag 25 oktober 2010

Också en av mina bloggar

Faktiskt den andra bloggträffen i mitt liv. Med en bloggerska jag läst länge, och som jag hade hittat via hennes systers blogg. Nilla! Som jag hade en otroligt rolig eftermiddag med, och snart ska träffa igen. Nilla som fortfarande är väldigt lik den bild hon har på sig själv i bloggen. Som har en fantastisk humor och ett fantastiskt mod. Det krävs mod att säga ifrån, att stå upp för sig själv och andra och att utmana sina rädslor. Och som har ett stort, stort hjärta. Det enda jag skulle vilja ändra på hos Nilla, är att hon flyttade närmare mig. Det är inte ok att vi ses med fem månaders mellanrum.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Åh tack söta du! <3

Ett alternativ är ju att du flyttar till min stad; the town where everything happens, you know.
Du och jag skulle kunna dra ut och slå vissa på käften. (Min rädsla har övergått i ilska.)

Singelmamman sa...

Nilla: Varsågod. Min rädsla är nog också mer ilska.