onsdag 9 september 2009

Vem sa att Telia var bra?

Så, fram med dig, du som sa att Telia var bättre än ComHem! *spanar och morrar av ilska*

Jag har just nu ingen telefon, den har stängts av eftersom jag för två månader sa det till ComHem, övertygad om att Telia då hade flyttat mitt abonnemang. Men idag pratade jag med en ung tjej på Telia, som helt plötsligt börjar yra och fråga mig om jag hade Telia indraget i lägenheten. För de kunde hon inte se.

Det som var det första jag kollade hos Telia innan jag ringde ComHem och sa upp mina abonnemang. Fram till dagens datum har jag säkert fem gånger skickat in papper på att jag vill att Telia ska ta över mig som kund. Pratat minst lika många gånger med dem i telefon och fortfarande är jag inte deras kund!
Jag är så arg så jag måste sluta skriva nu, är rädd att bloggen kommer brinna upp.

9 kommentarer:

Agneta sa...

Låter som det Telia jag har erfarenhet av! Och japp, jag brann nästan upp.

Hata hata hata Telia! *skanderar som fotbollshuliganer*

nillas liv på pinnen sa...

Det var inte jag!
Sådär förbannad blir jag också när man hamnar i sådana där situationer.
I synnerhet om de, som grädde på moset, håller på och hänvisar en runt till olika personer som säger: Det där ska du inte prata med mig om utan med XX.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Singelmamman sa...

Heja tjejer!

Anna sa...

Det var dåligt...

Singelmamman sa...

Anna: Eller hur!

Singel i storstan sa...

Jag skulle aldrig i mitt liv välja Telia i nåt sammanhang! Orkar inte ta hela historian men så fort man kunde välja telefonoperatör så gjorde jag det.

Tyvärr har vi Telia på jobbtelefonerna och trådlösa bredband på datorerna (inte den fasta linan), men det är ju ingenting jag kan bestämma över.

Men ärligt, jag tror att du hittar flera med dåliga erfarenheter vilket bolag du än väljer.

Singelmamman sa...

Singel: Suck och stön. Du har så rätt, det är dags att starta eget kanske. *undrar om jag får starta-eget-bidrag*

Telia Kundservice sa...

Hej!

Mitt namn är Anton Agermark och jag jobbar på Telias Kundservice. Jag vill börja med att be om ursäkt för att din beställning hos oss inte fullföljts på ett korrekt vis. Du får mer än gärna kontakta mig via länken nedan så ska jag se till att hjälpa dig med ditt ärende.

Med vänlig hälsning

Anton Agermark, Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Singelmamman sa...

Hej du Anton

Taget! Jag hör av mig.