onsdag 30 september 2009

Inte riktigt klokt

Snart är klockan 01. Och det enda steg närmare sängen som jag har tagit är att dra tandtråden mellan tänderna. Fastnade, ja inte tråden utan jag, på tv3 play. Har sett allt, från de galna Hollywoodtanterna, som låter oss tro att en hel familj bestående av fyra ungar och en man, blir galen av glädje över ett kylskåp. Herregud. Till Lyxfällan, med en patetisk nästan-pensionär som aldrig tagit hand om en räkning i hela sitt liv och vars värsta mardröm är att få ett tomt kylskåp. Herregud igen. Vad är det med kylskåp som är så speciellt?

Men nu kreti och pleti är det nog, godnatt och slafen sie gut. För det tänker jag göra, som vanligt.

4 kommentarer:

Mofsan sa...

Hahaha jag är också förpassad till tv3 eftersom jag har skogstv dvs bara 1-2-4. Måste ju glo på progs som alla andra snackar om. Lite tur att det finns-hur skulle vi annars klara oss i livet utan Hitler Liknande Anna Anka och pilska ensamma mammor som letar?

Garlica sa...

Lätt att fastna är det... :-)
Han väljer bort det godis som innehåller gelatin (animaliskt), i övrigt bryr han sig inte som jag gör..

Agneta sa...

Haha! Det är såå lätt att fastna. Och ju sämre program desto hårdare klister...

Singelmamman sa...

Ni har så rätt, lätt att fastna. Och det konstiga är att jag gillar att fastna också.