lördag 26 september 2009

Blodbrist

Nu vet jag varför jag är så trött. Det är ju blodbrist. Jag har ju haft mensblödningar sen jag kom hem från Italien, över två veckor. Det tog slut precis idag. Inte undra på att tröttheten kommit som ett spammejl.

För övrigt vet jag vem som uppfann Kareoken. Det är det paret som missade intagningsprovet som fångvaktare till Guantamofängelset. Antagligen för att de var för sadistiska. Och jag vet vem som kommer att strypa sin granne inkl hans gäster med mikrofonsladden inom en mycket kort tid om inte deras kareokeafton upphör snarast. Nej, kareoke, allsång, spontansång och djävla gitarrer när solen går ner, går bort!

Det enda positiva i det här är att min trötthet inte är så himla besvärande just nu.

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Spruta in ketchup i deras brevlåda!
Eller nåt.

Agneta sa...

Eller putta ner gamla räkskal i brevlådan!

Singelmamman sa...

Nilla och Stort o smått: Lysande! Ni är genier! *skrapar ur soppåsen och går iväg* skrattandes...

Anna sa...

Eller också går du in och frågar om du får vara med... ;)

Singelmamman sa...

Anna: Det låter faktiskt som en större hämnd ändå! *moahahaha*

Mofsan sa...

Hoppas att du fått sova något i natt och vaknar pigg som en mört!
Ang din ångest efter shopping, jag försökte känna efter om jag led av detta efter min galna inhandling igår,,, men näää jag är helt utan dåligt samvete.
Jag packade inte ens upp påsarna utan satt och njöt mitt bland dom!
Jag bör nog bli lyxhustru-jag har schyssta förutsättningar.

Psst I morgon stöttar jag mina grabbar på Råsunda. Hoppas jag kommer levande ur det...

Singelmamman sa...

Mofsan: Japp, tack för omtanken. Är piggare än alla laxar i älven. Och så har jag övat mantrat: "jag tycker om att shoppa", tio gånger nu på morgonen. Jag är beredd!
Ok, att komma levande ur det man gör är ett bra mål. Håller tummarna för det.