onsdag 30 september 2009

Morotssoppa tänkte jag men det är tomat

Sitter på jobbet vid datorn och äter tomatsoppa. Har just varit och tränat och det blir härligare och härligare för varje gång. *lyrisk*. Och känner mig otroligt sporrad av två kvinnor som båda gått ner närmare 14!!kg sen april och maj. Den målbilden, kanske några kilo mindre, har jag också.

Sen kanske jag döper om den här bloggen till Slimmamman. Hm, kan nog se lite konstigt ut, inte jag alltså utan bloggnamnet. Nåja, jag lär ha minst fyra månader på mig att tänka igenom det. Ha, som om jag någonsin tänker igenom någonting.

2 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Men hur går det för dig?! Du verkar ha varit så där duktig hur länge som helst nu, går du ner nånting? Undrar en som verkar ha stabiliserad vikt trots enorma ansträngningar

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Näpp, ingen nergång i vikt, men kläderna sitter lite bättre. Jag kör intensivare nu ett tag, får se om det ger resultat.
Hejja dig och mig!