tisdag 12 juni 2012

Yo mannen!

Betyder inte alls att jag ropar till någon speciell man i min relativa närhet. Nä enligt mina tonåringar betyder det bara att jag har något viktigt att säga. Och det har jag. Det faktum att jag inte kan kommentera hos flertalet bloggare jag läser är så frustrerande att jag tänkte skriva alla mina kommentarer här. Men eftersom jag dagligen hinner med att läsa mängder av bloggar så ids jag inte, hjärnan är avstängd sedan 17.02, då yogan slutade.
Men jag kan konstatera att jag helt och fullt stöder Gafflans visslande, faktum är att jag nog skulle kunna ta patent på fenomenet att "låtsas som det regnar." Alltså om det inte bara var ett uttryck skulle jag ensam orsakat syndafloder så att Noak fått bygga arkar på ackord för att hinna rädda världen.

I övrigt kan jag konstatera, vilket du själv säkert redan gjort, att jag inte har ett dugg att tillföra världen ikväll.

3 kommentarer:

FiA FIT sa...

Yo mannen! Klart du har! Alltid. För vad du än skriver så sitter jag här med ett leende på läpparna.

Så det så!

Anonym sa...

Trist med kommentars problemet, men ändå skönt att höra att det är fler som har problem! Just nu verkar det dock funka...

Singelmamman sa...

Fia Fit: Åh ett äkta eget fan! Jippi!

Fru H: Det funkar av och till och lite här och lite där.