lördag 9 juni 2012

Flexibel

Tror nog att det är mitt mellannamn. Av dagens tänkta sysslor blev inget. Istället har jag joggat och putsat tiden med en minut. Njutit lång frukost med sonen och hans flickvän, jag passade på att springa till fiket och köpa färska valnötsfrallor när jag ändå var i farten. Så att säga.
Sen skulle jag besöka fina fru A och få en cykel. Men fina fruns båda barn är megaförkylda fick jag höra så då struntade jag i det. Och nu sitter jag och överväger en sväng till affären. Annars blir det ingen middag ikväll. det vore synd. Japp, precis så här spännande har denna dag hittills varit. Kanske jag ska krydda den med lite bokläsning.
Vad har du gjort hela dagen idag?

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Låter trevligare än min dag. Jag städar HarryPotter-rummet (skrubben under trappan)

Anonym sa...

LÅter som en skön dag. Jag har kollat in nya Hornbach butiken i krokarna och sen varit ute på en timmes PW :-)
I kväll blir det tacos och ett glas vin.

Sus sa...

Shoppat..åt dotter. Nu har jag sovit en timme.

Singelmamman sa...

Shamrock: Jag har inget sånt rum, men jag borde absolut städa.

Fru H: Här blev det också tacos!

Sus: Sova hann jag också med. Skönt.