söndag 17 juni 2012

Hela tiden

Lyckades bli irriterad redan när jag klev på tåget i Lund. Sen stod vi tio minuter extra i Hässleholm på grund av polisingripande och nu i Alvesta kom en snubbe med öppningsrepliken: "du sitter på min plats". Jag frågade lugnt men förvånat, om han också hade plats 34?
Nä, 28, svarar han då. Sen, när han inser att han gjort fel, säger han,"jag sätter mig här, det är lugnt. Och så satte han sig på sin rätta plats. Jag är nog tröttare än jag trodde som blir irriterad på petitesser.
Men den djävel som just börjat vissla ska jag slå ihjäl.
Published with Blogger-droid v1.7.3

10 kommentarer:

Realisten sa...

Det där är inga petitesser. Skjut av!

MissC sa...

*Fnissar* (förlåt) ibland rinner bägaren över.. Hoppas det blir lättare snart!

Anonym sa...

Du har nog tagit ut dig lite för mycket mä löpningen....

Mässkalle

Anonym sa...

Man får va irro ibland, vet du väl?

Anonym sa...

Hahaha bäst att passa sig tror jag...

Fru Venus sa...

*fniss* Han var väl tyst sen ändå hoppas jag? Välkommen hemåt! :-)

Sus sa...

Hahahahaha...fy fan...du har umgåtts för mkt med mig.

Singelmamman sa...

Realisten: Du har självklart rätt!

MissC: Jag stängde ute hela världen. Då gick det bättre.

Anonyma Mässkalle: Tror du?

Anne med e: Får man? Är du säker?

Fru H: Nä nu är jag snäll igen. :-D

Fru Venus: Han var väldigt tyst sen, hela resan.

Sus: Jag kan aldrig umgås för mycket med dig! Så det så.

Anonym sa...

Alltså, jag har hört det i alla fall. Men nu blev jag osäker. ;)

Singelmamman sa...

Anne med e: Själv är jag väldigt osäker.