fredag 3 juni 2011

Kvällen på balkongen

Har fixat totalt tre bra studentpresenter till systersonen. Jag är mer än nöjd. Nä, jag kan inte avslöja det ännu, kan hända att det kommer fram till tänkta son i förväg. Men jag kan återkomma i ämnet. Nu är jag mätt efter att ha ätit små, hemmarullade kalvfärsköttbullar med god kryddning. Dottern åt dem till pasta, jag på ett knäckebröd. Nu njuter jag en bit kladdkaka med vaniljglass som fått lite av den fantastiska hallonbalsamvinägern. Tja, det är väl precis så här dagen har varit. Och det räcker långt.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Åt glass i går idag får jag nöja mig med lite popcorn. Har blivit för mycket av det goda här hos Gafflan men popcorn är gott det också...ibland ;D
Kram

Shamrock sa...

Mmmmm kladdkaka fast jag hade tagit utan glass och istället tagit två bitar

Malla sa...

jamen gud det lät gott men nu får det fan vara sockerstopp för mig. 2 veckor och 70.000 promenader på det så...

Singelmamman sa...

Gafflan: För mycket av det goda är underbart. Och popcorn, gud så sugen jag blev på det helt plötsligt. Kram

Shamrock: En bit räckte, de är mastiga de där rackarna.

Malla: Hm, jag har ju försökt jag med, men inte lyckats, från och med onsdag ska jag köra två veckor jag med. Basta!