fredag 10 juni 2011

En förklaring tack

Varför:
- måste man riva sönder en finne som sitter på kinden?
- måste man även riva sönder en finns som sitter på skulderbladet?
- lär man sig aldrig och river även sönder ett bett som sitter på armen/benet/magen eller var som helst?
- är det inte fint med dammtroll när nästan alla människor har dem hemma hos sig?
- kollar man inte resåren i trosorna innan man går ut med kjol?
- räcker inte pengarna lika länge som drömmarna om vad pengarna ska användas till?
- envisas Tomas Ledin att turnera sommar efter sommar?
- finns det ingen bh med inbyggd kylfunktion?
- går vår och sommar fortare än höst och vinter?
- går man inte och lägger sig tidigare på kvällen?
- envisas man med att göra listor?
- blir tonåringens magkatarr inte bra redan efter första medicintabletten?
- finns ordet trivselvikt när så många som har just det vantrivs?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Har inga svar på dina frågor så här en fredagsmorgon efter första veckan på nya jobbet förutom att jag har för mig att Tomas Ledin ska vara med i Så mycket bättre, så då kan väl ingen turné hinnas med?;)
Kram och hoppas du får en fin dag!//Chrissan

Knasterfaster sa...

Vet du vad man (jag) tror? Jag tror att om bara Tomas Ledin slutar turnéra så kommer allt det där andra fixa sig. Håller tummarna för att Chrissan har rätt i att han inte hinner med någon turné i sommar. KRAMAE!

Lilla Blå sa...

Jädrans, där satte du ord på det! Nu väntar vi bara på svaren... för de kommer väl också?

Livsnjutaren sa...

Haha vad vinner man om man svara rätt på alla frågor? Du får alltid ner dom där funderingarna i ord som vi andra bara har i huvudet;)
Sturnta i allt det där,lev idag och njut av det som är. Strunta i trosorna om dom är jobbiga. Alltid livar det upp någon om det skulle synas en aning. Haha ,kram.

The Queen of fucking Everything sa...

Jamen eller hur- det där med Tomas Ledin är banne mig ett mysterium?!

Sisåhär ett antal inlägg senare förresten ang bilden från häromkvällen: är det inte dags att byta ut nicket Singelmamman som Pingelmamman? WOWSER sicken brud!!

Gafflan sa...

Så många frågor och så lite svar jag kan leverera.

Snäckskalsdalen. sa...

Jag vill nog hålla med Knasterfaster - bara Ledin lägger av med sina turnéer så löser sig allt det andra.
Kramar i regnet

Madlar sa...

Å sen ska karlfan, Ledin, tydligen vara med på "Så mycket bättre"! Jaha, ska alltså förinta Timbaktus låtar till smetig tillintetsägande trallpop.....gggrrrrr.

På övriga frågor nickar jag instämmande o drar en djup suck ;)

Singelmamman sa...

Anonyma Chrissan: Att T Ledin ska synas på tv gör inte saken bättre. Ha en fin dag du med!

Knasterfaster: Ja! Om han bara slutar upp med att synas... strålande! Kram!

Lilla Blå: Svar? Jag står frågande.

Livsnjutaren: Jag struntar i trosorna, kanske.

The Queen: Pingelmamman? Låter nästan som om jag vore spetälsk... :-D
Tusen tack för den snälla kommentaren!

Gafflan: Synd, det är ju liksom svaren jag letar efter.

Snäckskalsdalen: Mmm. Vi får hoppas. KRAM I STRÅLANDE SOMMARSOL!

Madlar: Åh nä är det sant?! Någon måste stoppa det. *suckar*