onsdag 26 maj 2010

Helt ok

Mötet gick bra. Vi gör lite av arbetsuppgifterna tillsammans. Och jag tror det kan bli bra. Men mitt humör vet jag inte vad jag ska göra åt. Återigen så låg, vill helst bara ligga i sängen och stirra upp i taket. Inte ens ambitionen att sova orkar jag ha. Håglös.

Och var är balkongvärmen? Borde det inte vara varmt nog vid den här tiden på året så jag kan komma hem från jobbet, sätta mig på balkongen, njuta av solen som ligger på och ha något kallt, gott i glaset? Va, borde det inte vara så? Jo det borde det.

8 kommentarer:

Cattas liv och tankar sa...

Ja det borde det!

Fru Venus sa...

På min balkong har vi sol, en hammock och vitt kallt vin eller bubbel, ska jag hyra en helikopter och hämta dig?

Singelmamman sa...

Catiiis: Tack, skönt att fler håller med!

Fru Venus: JA! Nu tack!

S sa...

Å, jag kommer också.
Vartän vi ska...

Realisten sa...

Det kanske inte är någon tröst, men jag känner precis likadant just nu.

Mollamaja sa...

Var fan har du din balkong Venus?? ;-) Jag har nog sol men ingen värme. Har vi typ "same island-different shit?"?

Gafflan sa...

Vad är det egentligen med våren?
Här sitter en till med varannandagshumör som tycker det mesta är pest fast solen skiner och det är grönt ute och man ska vara sprudlande strålande glad och inte låg. Vårdepp så det skriker om det!
Bamsekramen och pöss i pannan.

Singelmamman sa...

Stina: Ja, vi kan ju bestämma vart vi vill åka allihopa!

Realisten: Det är ingen tröst, att du också ska må så här, men jag är glad att du är med mig!

Mollamaja: Jag undrar också.

Gafflan: Gulliga du! Puss, puss och kram!