lördag 13 mars 2010

Fast Allan får inte gå med


Nu, en GT senare så drar vi till Globen.

5 kommentarer:

Mofsan sa...

Allan kan komma hem till Ulf och dela en skål levergodis

nillas liv på pinnen sa...

Stackars Allan! =(
Det blir Allan och jag då, som inte får gå.

Mina dagar sa...

Ne-ej det blir Allan, nilla och jag som inte får gå:(

Hur ser du ut ifall det blir den kamerasvepning över publiken???

Ha det så kul!
MÅ bästa låt vinna!
Kram Eva

Trollets mamma sa...

Men sicken en söt Allan! Jag umgås hellre med honom än går på melodejfester - skicka hit jycken, du.

Singelmamman sa...

Mofsan: Mäh! Tänk om jag vetat det, gud så kul de små gossarna skulle haft det.

Nilla: Synd om er..:-(

Eva Mina dagar: Kul hade vi, men ingen kamerasvepning blev det, och inte vann bästa låt heller...

Trollets mamma: Han är verkligen en taxhunk! Tyvärr inte min, men jag vet att han gillar mig.